Forma budynku powinna reprezentować dynamiczne zmiany zachodzące w stylu życia nowoczesnego społeczeństwa. Dzięki rozwoju internetu, transportu i szeroko pojętej technologi. Ludzie komunikują się i poruszają znaczenie szybciej niż w poprzednich stuleciach. Co raz więcej z nas zmienia miejsce zamieszkania więcej niż 2 razy w życiu. To właśnie te procesy były początkiem moich poszukiwań formy, która dostosowana była do potrzeb współczesnego człowieka. Forma, która jest elastyczna, demontowana, lekka i posiadająca swój unikatowy charakter. Te przymiotniki nasuwają skojarzenia z formą nadmuchiwanego balona. Nieużywany balon można schować w kieszeni, natomiast używając siły powietrza można zmienić jego postać. Takie podejście do architektury nie jest jednak zupełnie nowatorskie.

Nadmuchiwane formy powstawały już od lat 60. Pionierem takich rozwiązań jest grupa projektowa Ant Farm. Została założona w 1968 roku przez Douga Michels i Chip Pana,do których wkrótce dołączyli Curtisa Schreier, Hudson Marqueza, W. Douglas Hurr. Inni członkowie przychodzili i odchodzili z biegiem lat. Kolektyw, którego baza zmieniała miejsca; między San Francisco i Houston, uważał się za część kulturowego podziemia. Jeden z ich znajomych porównał ich do koloni mrówek, gdzie dzika aktywność odbywa się pod powierzchnią mrowiska a zbiorowość jest sposobem na życie. Nazwa została.W pierwszych latach ich współpracy, Ant Farm postanowili stworzyć nową architekturę dostosowaną do alternatywnego, koczowniczego trybu życia. Skoncentrowali się na budowaniu gigantycznych nadmuchiwanych struktur, łatwych i tanich w budowie i transporcie. Symbolicznie stojąc w opozycji do głównego nurtu architektury -  brutalizmu. Ant Farm ukończyli kilka udanych projektów, w tym ich wielokrotnie nagradzany Dom Stulecia w Teksasie.Ale ich dalekosiężne i bujne wyobrażenia nie mogły być spełnione w ramach jednej dyscypliny. Ant Farm a od początku swojego istnienia badali ekspresyjny potencjał wideo i performancu. “Media Burn”, spektakularna i później szeroko rozpowszechniona kaseta, była dosłowne zderzeniem dwóch amerykańskich ikon: samochodu i telewizora. 4 lipca 1975 roku na parkingu Cow Palace w San Francisco, Schreier i Michels prowadząc zmodyfikowaną przez siebie wersją Cadillaca Biarritz z 1959 roku wjechali rozpędzeni pełną prędkością w piramidę ułożoną z płonących telewizorów.Ant Farm pracowali również z T.R. Uthco, Dougiem Hallem artysta z Dan Fransico, Diane Andrews Hall i Jody Procter, aby stworzyć projekt “The Eternal Frame”. Ta filmowa rekonstrukcja zabójstwa Kennedy’ego jest perfekcyjnym komentarzem na temat zastapienia rzeczywistych faktów i wspomnień z wersją rozpowszechnianą przez masowe media, która wpisała się w zbiorowej świadomości…